Слово редактора

Шановні відвідувачі!
Цей блог створено з метою розміщення у мережі Інтернет матеріалів, пов’язаних з Університетом "КРОК".
Якщо Вас цікавить Університет "КРОК", детальну інформацію про нього Ви зможете дізнатися на офіційному сайті
або за телефонами: (044) 455-57-07; 455-57-57

среда, 15 мая 2013 г.

З КЕПіТом у серці!


Коледжу економіки, права та інформаційних технологій (КЕПіТ) виповнюється десять років. Усі ці роки він є структурним підрозділом Університету «КРОК». Проте не лише така «формальність» поєднує два навчальних заклади. Коледж і університет – надійні партнери, які поділяють погляди на якість підготовки фахівців. Заклади підтримують корпоративні цінності, що за роки роботи практично перетворилися на родинні - настільки тепла і затишна атмосфера панує в стінах корпорації «КРОК».

Майже півжиття університет (якому, до речі, у минулому році виповнилося двадцять) крокує поряд з КЕПіТом. За десятиріччя коледж виховав багато молодих фахівців з права, економіки, комп’ютерних наук, які з теплотою згадують про своє життя у вузі. Саме життя. Інакше насичені роки, проведені у навчальному закладі, не назвеш. Ось що кажуть про свій перший вищий навчальний заклад його випускники.

«Після закінчення 9-го класу я вирішила вступати до коледжу, тому що вже була готова отримувати професію. Навчалася на відмінно з першого класу, тому в першу чергу почала обирати свій майбутній заклад серед державних коледжів. Але відвідавши особисто деякі з них, я не змогла знайти те, що б мене задовольнило. Звернула свою увагу на приватні коледжі. Мій класний керівник порекомендувала КЕПІТ. Побувавши у коледжі, я з першої хвилини зрозуміла, що це мій навчальний заклад. Мене вразила атмосфера відкритості, доброзичливості, яка панувала в коледжі. І перше враження не було помилковим. Навчаючись, я відчувала впевненість у завтрашньому дні, я знала, що навчання та студентське життя буде приносити лише задоволення. Так і вийшло. Я вважаю, що коледж став першим кроком до мого професійного та особистісного розвитку. Я вдячна йому за те, що я успішна і щаслива людина. Я вдячна за можливості, які відкрилися для мене ще з 14 років і дуже вплинули на те, що я порівняно зі своїми однолітками швидше розвивалася як особистість та професіонал.  Коледж був моїм другим домом протягом 3 років, в ньому завжди було тепло та затишно, наповнено яскравими подіями і можливостями.

КЕПІТ підтримує всі традиції, які створювалися з моменту його заснування, і це завжди надихає повертатися до нього знову і знову. Тому я бажаю коледжу залишатися самобутнім і, звичайно, розвиватися на благо студентів та освітнього простору».
(Ірина Тулякова, випускниця спеціальності "Комерційна діяльність")


«Про коледж я дізналася від своєї сестри, яка на момент мого вступу вже випускалася. Тоді я не хотіла залишати школу. Тому, вступивши до КЕПіТу, засмутилася. Проте не надовго. Нереальна атмосфера коледжу змогла закохати в себе практично одразу. І він став тим місцем, куди мене тягнуло завжди і тягне й зараз. Я вдячна коледжу за досвід, за розвиток, за нові знайомства, друзів, кохану людину, знання, улюбленого куратора Олександру Євгеніївну, за посмішки, емоції. Я вдячна йому за те, що я там подорослішала і стала такою, якою є сьогодні. Я б хотіла побажати коледжу рухатися далі, мати багато сил для нових досягнень і перемог. Поки КЕПіТ «кипітиме» активними студентами, він буде найкращим. А отже, він буде таким завжди».
(Вікторія Майданова, випускниця, екс-голова Студентської ради)


«Я вдячний коледжу за можливості для активного студентського життя. Саме там я починав громадську діяльність, у процесі якої дуже виріс. У нинішньому коледжі набагато більше студентів. Бажаю, щоб кiлькiсть не заважала якостi».
(Микита Полатайко, випускник спеціальності "Правознавство")


Сьогодні у коледжі зростає нове покоління молодих та креативних. З’являються цікаві особистості, відкриваються нові спеціальності та програми. До речі, цього року у змаганні на звання кращої навчальної групи першого курсу коледжу перемогла команда спеціалізованої програми «КЕПІТ-Ексклюзив». Студенти програми встигають не лише успішно опановувати англійською мовою предмети спеціальності «Фінанси і кредит», а й творчо зростати, знаходити в собі нові таланти і радувати ними інших.

Хочеться побажати коледжу залишатися тим місцем, в яке закохуються молоді і творчі, успішно виховувати справжніх професіоналів і ніколи не розчаровувати тих, хто довірив йому своє майбутнє.

 Журнал "Сучасна освіта" (№ 5, травень 2013 року)

Комментариев нет:

Отправить комментарий